Tositarinoita

Taivaan todellisuutta
Seurakuntana tarjosimme ilmaista rukousta ei-kristillisillä messuilla 8.3.2015
Rukoiltavaksi tuli lukuisia ihmisiä. Moni pyysi rukousta läheistensä puolesta tai uni-, ahdistus- ja pelko- sekä stressivaikeuksien puolesta. Moni sai profetaalisia sanoja. Monien elämästä Jumala paljasti asioita, joita he eivät olleet kertoneet rukoilijoille. Lähes jokainen kertoi rukouksen aikana kokeneensa kehossaan fyysistä lämpöä ja/tai rauhaa. Pystyimme sitten selittämään sen olleen Jeesus, joka kosketti heitä. Useat lähtivät kyynelehtien ja hyvin kosketettuina.

Eräs nainen pyysi rukousta sielun rauhan puolesta sen enempää asiaa paljastamatta. Jumala paljasti pofetaalisesti kuvin, että nainen on koko elämänsä kärsinyt painavista henkisistä taakoista ja siitä, ettei ollut toivottu lapsi, eikä ollut kokenut olevansa rakastettu. Naiselle kerrottiin mitä Jeesus hänestä ajattelee ja kuinka Hän rakastaa naista. Nainen sai kokea Jeesuksen rakkautta ja lähti hyvin syvästi kosketettuna ja kiitollisena.

Erään naisen jalka oli katkennut onnettomuudessa ja jalan luut oli liitetty ruuveilla yhteen. Kävely oli hankalaa ja linkkaavaa. Jeesus paransi jalat. Nainen lähti pois kivutta ja hyvin kävellen.

Rukoiltavaksi tuotiin eräs nuori mies, jolla oli jokin sydänsairaus. Mies kertoi lähikuukausina menevänsä sydän leikkaukseen. Rukouksen aikana mies koki valtavaa lämpöä sydämessään ja iho sydämen kohdalta tuli tulikuumaksi. Eräs mies, joka rukoili tämän sydänsairaan puolesta kertoi myös, että hänkin tunsi tuon kuumuuden kädessään rukoillessaan miehen puolesta. Kerrottiin miehelle Jeesuksen koskettaneen häntä ja, että uskomme Jeesuksen parantaneen miehen sydämen, vaikka fyysisesti emme sitä siinä pystyneetkään todistamaan.

Eräällä naisella oli lonkka ollut valtavan kipeä ja hän oli jo kaksi vuotta joutunut linkuttamaan pahasti, jotta jotenkuten olisi kyennyt kävelemään. Myöhemmin kertoi, että hänen nivelensä lonkissa ovat täysin kuluneet ja, että hänellä oli jo aika mennä lonkkaleikkaukseen. Tämä nainen tuli hieman vastahakoisesti rukoiltavaksi. Jeesus paransi hänet täysin rukouksen kautta! Nainen kykeni kävelemään normaalisti, menemään kyykkyyn ja hyppimään, mitä hän ei aiemmin kyennyt tekemään! Nainen oli rukoiltavaksi tullessaan ollut kovin kiireinen, koska tahtoi ehtiä jollekin new age-luennolle. Parannuttuaan oli niin ihmeissään Jeesuksesta, ettei mennytkään luennolle... Jeesus on niin hyvä!

Rukoilimme naisen olkapään puolesta. Myöhemmin päivällä nainen nosti kätensä ylös ja huudahti ihmeissään: "ihme on tapahtunut! Olkapääni ei ole enää kipeä!" Parantumisen jälkeen nainen halusi tuoda lisää rukousaiheita meille.

Nainen tuli rukoiltavaksi. Rukouksen aikana tuli esille, että naisen sormet ja polvet olivat kipeät. Sormet olivat myös kankeat, nivelreumasta johtuen. Rukoilimme täyttä terveyttä sormille ja polville. Rukouksen jälkeen nainen totesi, ettei hänen etusormensa ole aikoihin liikkunut niin hyvin. Myös jatkuvat kiputilat polvissa ja sormissa loppuivat. Samaan aikaan toisaalla esirukoilija oli saanut tiedonsanat reuman parantumisesta ja kokenut etusormessa kipua. Nainen parani. Kiitos Jeesus!

Nainen pyysi rukousta erään asian puolesta. Yksi rukoilijoista kysyi  naiselta onko hänen jalkansa kipeät, nainen ihmetteli mistä hän tietää sen. Rukoilimme hänen puolestaan, ja pyysimme häntä testaamaan polviaan. Nainen sanoi, että ne ovat hieman paremman. Rukoilimme uudestaan ja pyysimme häntä testaamaan jälleen. Hän sanoi että vielä pikkuisen kipua. Rukoilimme vielä kolmannen kerran, jonka jälkeen kipu oli kokonaan poissa. Sitten hän pyysi rukoilemaan kyynärpäiden puolesta. Rukoilimme niiden puolesta, ja kipu hävisi. Nainen oli hämmentynyt ja sanoi uudelleen ja uudelleen "en voi uskoa tätä". Kerroimme, että Jeesus paransi hänet koska Hän rakastaa naista.


Revival Explosion Miracle School 11.-13.11.2014
Jumala kosketti useita ihmisiä, jotka jakoivat kokemastaan, tässä niistä muutamia. Eräs nuori nainen oli useamman vuoden ajan kärsinyt magneettikuvauksessa todetuista leukojen kulumista, jotka olivat aiheuttaneet jatkuvasti rutinaa ja kipua, eikä hän voinut avata suutaan esim. omenaa haukatakseen. Rukouksen jälkeen kaikki oireet lähtivät, ja hän kykeni aukaisemaan suutaan täysin kivuitta.

Toinen nuori nainen kertoi, miten hän oli vuosia sitten sairastanut masennuksen, josta oli tuolloin toipunut. Nyt viimeisen kuukauden aikana masennusajatuksia ja -tunteita oli palannut takaisin, eikä hän ollut pystynyt niitä täysin ravistamaan mielestään. Rukouksen jälkeen hän kertoi seuraavana päivänä vapautuneensa tästä ja kokevansa vapautta sisimmässään.

Iltakokoontumisessa Jumala paransi naisen, joka oli aiemmin sairastanut korvatulehduksen, josta jälkivaivana oli jäänyt kuulon alentuma ja kuvauksissa epäiltiin korvassa kasvainta. Hänen korvansa aukeni, kuulo normalisoitui ja oireet väistyivät.

Tarja Kotro 22/09/2014:

Olipas hauska kauppareissu! 
Elia rukoili erään iäkkään rouvan puolesta.
Hänen yötäpäivää vaivannut nilkkasärky loppui ku seinään.

‪#‎PraiseTheLord‬
#‎GODisReal‬


Miia:
Vuonna 2013 jouduin sairaalaan tehohoitoon pienen tyttöni kanssa, jolla oli lähes 41 astetta kuumetta pahan munuaistulehduksen vuoksi. Tulehdusarvot olivat pilvissä, eikä lääkehoidosta ollut apua. Lääkäreiltä loppuivat keinot auttaa. Piti vain odottaa, alkaisiko jokin lääkkeistä tehoamaan. Äitinä en voinut katsoa lasta, joka ei jaksanut enää edes itkeä kipujaan, ja itkien pelkäsin hänen kuolevan siihen. Aloin kuitenkin lukea teho-osaston huoneesta löytämääni Raamattua. Päässäni huusi ajatus: ”Rukoile ja huuda Jumala apuun, vain Hän voi auttaa!” Lähetin uskovalle ystävälle tekstiviestin ja pyysin häntä rukoilemaan kanssani tyttöni puolesta, ja pyytämään myös Sadonkorjuuseurakuntaa rukoilemaan. Ihme tapahtui! 24 tuntia myöhemmin lapseni oli terve! Lääkärit eivät pystyneet selittämään tätä ihmettä. Minä ja ystäväni tiesimme, mistä oli kyse – Jumala on rakkaus, ja Hän paransi pikkuisen Inka-Liljani.




Miten pelastun?


Jumala rakastaa sinua ja hänellä on hyvä suunnitelma elämääsi

Jumala on luonut sinut, olet ainutlaatuinen. Maailmassa ei ole ketään kaltaistasi.
Koska Jumala on luonut sinut, et ole tarkoitukseton olento, vaan elämälläsi on päämäärä.
Sinun on mahdollista tietää, mistä olet tullut, kuka todella olet ja mihin olet menossa.
Jumala rakastaa sinua.

Synti erottaa sinut Jumalasta

Kaikki paha, joka meissä on, erottaa meidät täydellisestä rakkaudesta, Jumalasta.
Jos olet rehellinen, joudut myöntämään, että teemme kaikki joskus vääriä asioita.
Nämä saavat meidät häpeämään. Suurin tarpeemme on anteeksianto. Sinä tarvitset anteeksiantamusta.

Jeesus kuoli sinun puolestasi

Kuolema on synnin seurausta. Jeesus kuoli sinun sijastasi syntiesi tähden.
Hän teki sen, koska hän rakastaa sinua: hän ei halunnut sinun joutuvan maksamaan kaikesta siitä,
mitä olet tehnyt väärin. Jeesuksen uhrin tähden syntisi eivät enää syytä sinua Jumalan edessä.
Jeesuksen kuoleman tähden Jumala on valmis antamaan anteeksi kaikki syntisi.
Sinä voit vapautua syyllisyydestä, häpeästä, pelosta ja tuomiosta. Sinut voidaan sovittaa taivaallisen Isäsi kanssa juuri nyt.
Voit puhdistua ja vapautua synnin vallasta. Koska Jeesus nousi kuolleista, sinusta voi tulla sisäisesti uusi ihminen.

Sinun osasi on ottaa rakkaus vastaan


Miksi siirtäisit huomiseen sen, minkä voit tehdä tänään? Nyt on hyvä päivä.
Usko nämä hyvät uutiset, niin sinä saat voiman tulla Jumalan lapseksi.
Vastaanota Jeesus sydämeesi ja elämääsi.
Vastaanota anteeksiantamus ja pelastus,  ilo ja rauha Herrassa.

Rukoile näin:

"Jumala, uskon, että rakastat minua.
Tiedän, että olen poikennut tahdostasi ja tarvitsen anteeksiantamustasi.
Uskon, että Jeesus kuoli puolestani. Tahdon kääntyä pois synneistäni.
Tule Jeesus sydämeeni ja elämääni.
Luotan ja uskon Sinuun, tahdon ottaa sinut vastaan Herrakseni ja Vapahtajakseni. Aamen."

Tästä eteenpäin

Saat uskoa, että Jumala on kuullut rukouksesi ja Jeesus on tullut elämääsi.
Jeesus itse sanoo: Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos (Joh. 6:37).
Kerro jollekin uskostasi Jeesukseen ja uskosi vahvistuu.
Ala lukea Raamattua päivittäin, aloita Johanneksen evankeliumista.
Ala rukoilla eli puhua Jumalan kanssa. Hakeudu elävään seurakuntayhteyteen.

Olet tervetullut seurakuntamme soluryhmään, missä saat lisätietoa Jeesuksesta,
varmuuden uskoontulostasi ja vahvistusta.
Soluryhmiä kokoontuu Luumäellä, Lappeenrannassa ja Kouvolassa.